piątek, 11 grudnia 2015

Już czuję święta :) 2000 wyświetleń !

Hej
Z racji, że już leci świąteczna reklama coca-coli to możemy mówić o świętach :).

Macie nutę na czytanie. :)

W środę 9.12 mieliśmy mikołajki klasowe. Dostałam słodycze ale co. DUPA ROŚNIE :P. Kupiłam koleżance książkę Kinga "Bazar złych snów". Ona lubi takie horrory, ja za nimi nie przepadam. W domciu dostałam czekoladę. Mój pokój jeszcze nie jest udekorowany świątecznie ale już niedługo się za to zabiorę.( jak będzie przystrojony zrobię posta )    


Uważam, że święta to najpiękniejszy okres w roku. Spotykasz się z rodziną, jest miła zimowa atmosfera, a i oczywiście prezenty. Święta, zima, kocyk, kakao to najlepsze co może być.

Bardzo dziękuję za 2k wyświetleń na blogu. Jesteście kochani:**.

obraz Zimy do atmosfery 
Zachęcam do komentowania :)
A wy co sądzicie  świętach ?


6 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam święta:)
    Bardzo ładny obraz!
    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://falkoosiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny jest ten obraz :)
    foreverdreamblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Także bardzo lubię święta i tą całą świąteczną atmosferę, gratuluję 2k wyświetleń! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń