sobota, 19 grudnia 2015

Top 10 moich ulubionych utworów.

Hej.
Dzisiaj 10 moich ulubionych piosenek ostatniego miesiąca :). Jestem  wielką duszą muzyczną i lubię każdy rodzaj muzyki. Jednak te piosenek od 2 tygodni chodzą mi bez przerwy po głowie. Każdego wieczoru przed snem muszę je odsłuchać, bo mi nie dadzą spokoju. :) 

A więc zaczynajmy: 

10. Ross Lynch - On my own 




9. 

George Ezra - Budapest


8.Big Time Rush- Famous




7.

Florence + The Machine - Spectrum



6.Taylor Swift - Wildest dreams


5. R5 -Heart made up on you


4.The Kooks- Bad Habit



3.Royal Blood - Ten tonne skeleton


2.Arctic Monkeys - Snap out of me 




1.  R5- I can.t forget about you



A Wy jakie lubicie piosenki ? 
Znacie którąś piosenkę z podanych ? 

Zachęcam Do komentowania.  



9 komentarzy:

  1. nr 6! ze względu na aktora w tym teledysku, mogłabym słuchać tego non stop!
    nr 3 - DZIĘKUJE! jest to piosenka którą ostatnio słyszałam w radiu ale nie wiedziałam czyja jest!
    nr 1 - nie znałam ale muzyka idealna ... na wszystko :)

    PS. dzięki za odwiedziny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne utwory najlepszy numer 1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, pozdrawiam i zapraszam również do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pisoenki! świetny bolg!
    Dziekuje za komentarz u mnie :* i zapraszam na nowy wpis!
    Podrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego zestawienia to ja znam tylko Taylor i The Kooks. Chyba pora pobuszować w internetach w celu znalezienia nowości muzycznych, bo wiecznie u mnie gra to samo.
    Swoją drogą, dla The Kooks to chyba Sylwka spędzę na błoniach "Narodowego", bo jak to tak odpuścić sobie możliwość zobaczenia ich na zywo? I jeszcze LemON będzie, to już w ogóle bajka. Muszę nad tym żywo pomyśleć i zobaczymy co to będzie :D

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wybór !
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna playlista, niektórych piosenek nigdy nawet nie słyszałam :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe piosenki :D wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znasz moje typy, Natalciu huehue
    Supi blog misia ❤

    OdpowiedzUsuń