sobota, 6 lutego 2016

Moi Idole

Hejcia :)


Ten post będzie, jak sama nazwa mówi, o moich idolach. Bardzo dużo im zawdzięczam. Zawsze kiedy jest mi smutno lub jestem naprawdę szczęśliwa myślę o nich, że wszystko może się zdarzyć bądź słucham danego utworu. Większość z was na pewno ma taką osobę z którą chciałby się spotkać, podziękować za to, że jest.

Moim ulubionym zespołem jest R5. Moja przygoda z tą grupą ludzi zaczęła się ok. 2 lata temu. Przeszukując youtuba znalazłam piosenkę "Crazy 4 u ". Bardzo mi się spodobała, posłuchałam jeszcze kilku utworów i bardzo mi się spodobały ich piosenki.
Zespół tworzy 4 rodzeństwa: Rydel , Ross, Rocky, Riker Lynch i ich bliski przyjaciel, chłopak Rydel, Ellington Ratliff . 

Podziwiam ich za to, że zawsze są razem jak rodzina. Fandom tego zespołu uważany jest za jedną wielką rodzinę, nosi nazwę R5Family. Jesteśmy razem na dobre i złe. 

Moim ulubionym zespołem jest także Room 94. Grają bardzo ciekawą muzykę, bardzo lubią mój kraj. Zespół tworzy 4 chłopaków ( również rodzina i przyjaciel ) : Dean, Sean, Kieran Lemon  i Kit Tanton. Poznałam ich dzięki utworze "Superstar
Przepraszam, że ten post taki krótki i dawno nie było ale mam dużo nauki. Gimbaza daje w kość. 

Pozdrawiam 
Zyyybra :**
zachęcam do obserwowania im was więcej tym większa motywacja:)
Wbijajcie na mojego instagrama snapchata: zyyybra
twittera :
zyyybrar5



1 komentarz: